maariiasvensson

Alla inlägg den 17 december 2010

Av maria - 17 december 2010 22:51

Jag är nu med i en napptävling, mer om de kan ni läsa här :

noonewantsforever.blogspot.com/2010/12/julkalendern-2010-lucka-17.html


Håll tummarna för mig nu, jag som aldrig vinner något :/

Av maria - 17 december 2010 22:24

Denna fredah känns som att den har gått väldigt fort, hela dagen ! Konstigt faktiskt, men ända sen jag vaknade så känns det som att dagen bara har svishat förbi ! Fick hem en adidaströja idag på posten, men den var lite för kort i rocken :/ Den som är så fiin ! Men men , får väl sälja den ! Är en mintgrön men turkosa ränder ! Jättesygg !  Men syster Madde ska nog köpa den hoppas jag ! Orkar inte hålla på och lägga ut saker på tradera stup i kvarten ;)



 Men men, efter att Eric kom hem så gick vi ner på stan och gick till försäkringskassan, gjorde så att jag ska få föräldrapenning för 7 dagar iställer för 5 så man får inte lite mer pengar ! Så jag kommer få fullt i januari sen + dom helgdagarna som är i december, så om jag har räknat ut rätt kommer jag få tvåtusen mer i januari än vad jag har nu , men sen kommer bara bli en tusing mera, men de är super de med !

 Efter det gick vi till Swedbank, eftersom vi inte hittar Erics internetdoa  och vi har letat överallt, så jag tror att jag kanske har råkat kasta den i samband med att jag gått igenom reklamen om dosan har legat på vardagsrumsbordet :/

Mindre bra eftersom en ny kostar 250 kr !


 Ringde till nordea idag och fixade moin e-legitimation, och fan vad krångligt allt ska vara ! Förstår inte , helt onödigt !


Men men, blev till systemet så köpte vi en cider till mig och en flaska vin till imorgon som vi måste prova och se om de är något ! Blir spännande ! Sen Willys och köpte e som vi behövde ha till helgen så nu är det gjort och middagen idag blev tacopaj !

 Åh guud så gott de var ! Sen en liten gott och blandat påse och naturchips. !


 Man kan ju tro (eller hoppas) att naturchips är nyttigare än vanliga chips. Men nej, det skiljer inte mkt på varken kolhydrater, fett eller något annat ! Så ni som trodde som jag , vi hade fel ! :/


Nu är Eric på nå internetcafé med några kompisar :) Bra att han kommer ut lite och kul att dom ringde och fråga om han ville följa med :) Många tror ju att han inte vill göra mycket nu när vi har Ellie , detsamma med mig , Men så är det absolut inte !

Så där har ni fel ! ;p



 Imorgon blir det "minijulafton" hemma hos Erics mamma så ska vi dela ut lite julklappar och födelsedagspresenter mm! Blir mysigt (:


 Men nu blev detta ett väldigt väldigt lååångt inlägg , haha får väl se om ni orkar läsa de :)

Hör av mig imorgon  Puss på er


ps Hur ska ni göra på juldagen ? Hotel scheele eller? Vi vet nämligen inte riktigt hur vi ska göra än :S Har köpt biljetter och allt , men dom kanske vi säljer istället .ds


 


ps igen, mina skor ÄR SUPERBRA ! Såå jäävla skööna ! ds .. igen !

Av maria - 17 december 2010 14:10

Nu blir det snart mat när Eric kommer hem ,sen ska jag fixa mig sen ska vi gå ner på stan och fixa lite ! Mysigt ! Få gå in mina nya skor också ! :D Jihooo!

Av maria - 17 december 2010 11:05

  " Jag tävlar hos LifeofJohanna om en valfri personlig almanacka från personligalamnacka.se. Skynda vara med du med"



Wish me luck !

Av maria - 17 december 2010 10:52

Jag och Ellie ligger fortfarande i sängen och myser, hon har precis fått mat så nu ska vi gå upp. 'Ska väl klä på henne och sätta på mig träningskläder, sen jävlaaar ;)  Idag vet jag int e vad som händer, men ska väl kanske åka till torp när Eric kommer hem, eller om vi går ner på stan en sväng och myser i julklappskaoset ;) haha

 vi har bara en julklapp kvar så de är skönt :)



Såhär ser mina nya vinterkor ut :)

 

1000kr på Bianco , min för tidiga julklapp, Tack så mycket mor och far<3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards