maariiasvensson

Alla inlägg den 7 december 2010

Av maria - 7 december 2010 16:25

Idag har varit en lång dag och än är den inte över !  Hos barnmorskan gick det bra, hon var helt chokad över hur min förlossning gick till ! Att det absolut itne alls är många som det går så snabbt för under en förlossning, och precis som Ulrika som var min barnmorska under förlossningen sa hon att jag var som gjord för att föda barn! Haha , vet inte riktigt hur man ska ta de ;P  Men men, allt gick bra iallafall och de är skönt de (:

 Efter det åkte jag och Ellie till Jysk och handlade lite sen tillbaka till Uddevalla där jag mötte upp Linda och tog en fika  :D Sen hämtade jag ut ett paket på Tempo och sen åkte jag hem ! Sköönt att äntligen komma hem. Men inte var jag färdig där, utan jag  började fixa med ern tavla som vi ska ha i Ellies rum och pysslade lite med den , Får väl se om de kan torka någon gång så man kan sätta upp den snart :) 

 Men nu sak jag ta och plocka undan efter mig och börja med maten snart, är hungrig juh ! PUSS

Av maria - 7 december 2010 08:46

Åh vad jag somnade skönt igår, Eric kliade mig på ryggen och i håret och det var så jävla sköönt så jag somnade som en gris efter ! Och det blev inte klockan 02 som det blev igår utan runt tolv ! Det va såå sköönt och så sov jag till kvart i åtta då Ellie ville ha mat då ! Hon sover mer eller mindre åtta timmar , AWSOME !

 Ne men det är faktiskt skönt måste jag säga, sen vill hon ha mat sen kan hon somna om igen ibland  !


 När jag gett Ellie mat nu imorse så efter gick jag ut och skottade uppfarten då Eric hade skickat ett mess och sagt att det hade snöat inatt, så jag gav mig ut i det uppfrisknade vädret ! Haha , men nu är jag tog pigg iallafall !

Trodde att det var jättekallt ute så jag tog goose jackan, men faen vad varmt det blev ! ;d och vad törstig man blev, för er som inte vet så är våran uppfart rätt lång och bilen står längst in ! Haha, not funny at all, men som tur var så var de inte tösnö ! :P


 Men som sagt så ska vi vara i Vänersborg klockan elva hos min gamla barnmorska så jag ska väl in i duschen nu så man blir färdig någon gång, ska hämta upp ett paket på tempo också !

Hörs sen gott folk ,

 Kraam

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards