maariiasvensson

Alla inlägg den 12 december 2010

Av maria - 12 december 2010 21:54

Idag fick vi båda sova läänge ! Ellie vaknade runt åtta imorse, och då gav jag henne mat, sen somnade iv båda om och sov till elva ! Då gick vi upp medans Eric fortfarande sov . Då hoppade jag i duschen, klädder på Ellie, gav henne mat , åt frukost. Och tio i ett vaknade Eric ;) men bra att han fick en sovdag också ! Inte bara jag som ska ha , är ändå han som går upp tidigtast varje morgon ! Och då åt han frukost, sen började vi städa och byta hyllor i Ellies rum och satt upp en hylla i köket och Eric joxade med alla sladdar och gjorde så de såg bättre ut . och jag flyttade på soffan och dammsög och överallt ! Är bara vårat rum kvar nu och det tar jag imorgon :)


 Imorgon ska jag förövrigt sätta klockan på 6. Då ska jag in i duschen och fixa mig sen äta frukost, får väl se om Ellie vaknar samtidigt eller inte. För kvart i nio sen på morgonen ska jag till doktorn, oh som tur är kan jag ta bilen dit . Dom ska ju kolla på mitt nageltrång och förhoppningsvis ta bort de ch då är de nog bra om jag har bilen hem sen ! :) Får väl se hur de går, bloggar såklart när jag är färdig.


Och jag kom på häromdagen att jag glömde lägga ut bilder på de som vi shoppade förra helgen. Och de ska jag lägga ut bilder på såfort jag har köpt batterier, som förhoppningsvis blir imorgon om jag kommer ihåg ! 


Inte hittade vi Erics internetdosa när vi städade heller, vi har säkert råkat slängt den elle nå. Eller vi, jag menar jag !


 Och nu är de bestämt iallafall. De blir utgång på juldagen, mamma kommer vara barnvakt och jag och Eric ska ut och roa oss i Köping med folket :) Mysiiigt !

Och Roliiiigt såklart ! :D


Men nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen, (vilket jag iofs redan gör) så ska jag väl kolla om Eric också vill komma och lägga sig och mysa lite ! :D


 När vi får pengar sen så ska vi köpa en mindre mickro, våran är såå stor och klumpig och vi måste ha all utrymme som vi kan  få i köket. Så om någon har tips på en liten mickro till ett bra pris, Let me know ! :)


Go´natt !

Hittade denna bilden på Ellie också, där är hon 5 dagar gammal. Så liteen hon var, är så man redan nästan glömt hur lite hon var från början ! PUSS

   

Av maria - 12 december 2010 21:35

  Åhh heej snygging, vill du bli min vän ? Och hänga i min garderob snyggt och prydligt till våren?!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards