maariiasvensson

Alla inlägg den 16 december 2010

Av maria - 16 december 2010 21:16

Vann två par örhängen från ett företag på tradera , och betalade nästan samma dag, men ändå håller på dom och skickar till mig att jag inte har betalat, men ändå s har dom skickat mail med uppgifter om att dom har fått in min betalning men att jag råkade skriva mitt alias istället för nummret som dom gav mig.

 Och han sa att det skulle skickas iväg, men ändå håller dom på och säger att jag inte har betala? WTF?


Nu har vi myst på kvällen , så här kommer lite bilder på hur det ska se ut n helt vanlig kväll hos familjen Svensson/Pettersson


          <3

Av maria - 16 december 2010 17:28

Skönt för Eric nu att han har fixat ryggen, han som har haft så ont ! Nu är han iväg och köper mina älskade vinterskor och välling och lite smått och gott , så får vi väl se när han kommer hem. Jag ska ta och dammsuga under tiden, så har man gjort något vettigt idag iallafall ! Så de är fint när han kommer hem ! Ska väl ge Ellie mat snart också  !


Och som vi har busat idag och hon har skrattat såå , hon är ju så UNDERBAR, de gjorde vi bra Eric ;) <3


 Men nu ska jag fortsätta där jag avslutade , sen kanske de blir zumba idag ändå, blir så pepp när jag ser resultatet ! :)

 

Av maria - 16 december 2010 12:34

Idag äre torsdag och jag är utvilad och klar ! Kollade på Bones typ hela morgonen , och nu har jag fört över några filmer till usbminnet så ska kolla på några filmer sen tänkte jag ! Tänkte träna idag också , men har tränat tre dagar på raken så kroppen ska väl få vila lite också ! Men jag kan säga att magen har blivit mindre!


 Trodde jag såg i syne ett tag men Eric ska också de. Och hur roligt är inte det? Men iofs så sliter jag som ett djur både med träning och mat så de är väl inte så konstigt kanske, men tyckte att de syndes fort, nästan lite för fort ;P haha


 Igår så skulle vi ha ätit kokkorvoch potatismos, men korven var SÅÅÅ äcklig. Jag rekomenderar INTE willys kokkorv ! Så jag åkte ner till Sibylla och köpte en supermeal till Eric och en Funbox till mig ! ;p Men jag fick fan ingen leksak eller en låda som maten brukar ligga i utan hon la allt i en plastpåse ?! Haha , men men. Fick så dåligt samvete att jag åt Sibylla, men hade fått värre om jag hade tagit en funbox, känns som att slit försvinner när man äter sånt, men jag tycker att jag har varit duktig ändå . Känner ändå sug efter godis typ varje dag ;P Men de kommer väl försvinna snart hoppas jag !


Men nu ska jag mysa med Ellie så skriver jag mera sen ! Puss

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards