maariiasvensson

Alla inlägg den 6 december 2010

Av maria - 6 december 2010 17:54

Usch vad jag är trött på måndagar ! Vill inte gå upp ur sängen alls ! Vill bara ligga och mysa med Ellie , men de kan man ju inte göra hela dagen. Tänk att ligga i sängen en hel dag, ! Nee, inte min grejj , blir så rastlös ! 

 Idag vaknade Ellie klockan 08.00 då hon somnade runt halv tolv, hon är så duktig på att sova våran lilla sockerbit. Men själv så somnade jag inte förrens 01.30-02.00 Förstår inte varför jag inte kan somna som normala människor. Och då hade vi ju gått upp runt 07.30 på söndagen och hållt igång hela dagen så jag borde ju ha varit trött.

 Men blir ju trött runt 19, men då kan man ju inte lägga sig heller ;d


Idag hade jag tänkt att gå ner på stan och göra lite ärenden, men hade ju inte vagnen hemma då Eric hade den i bilen och han försov sig imorse till tio i sju ! Han börjar sju! Så blev att vara hemma, men då har jag dammat och dammsugit istället. Vi möblerade om vårat sovrum igår, så vi ska väl se några dagar vad vi tycker, men känns lite mysigare nu , saknas bara ltie stora blmmar och en klädhängare på min sida :)

 Kommer bli jättemysigt när vi är klara.


 Ellie bajsade så mycket idag så det var helt sjukt ! Haha, har nog aldrig sett så mycket bajs från någon sån liten människa. 

 Är så mysigt nu när hon börjar hänga med med blicken och när hon försöker prata, deras OUHHh, AAHH, GGRGOL, är så gulligt. Man smälter juh ihop, och är så söt så man vill äta upp henne. Vårat lilla mirakel <3


 Nu sitter hon och gungar i babysittern framför tv:n :) Är bra underhållning för henne så man hinner slänga in ett inlägg här också !


 Imorgon ska vi på återbesök till min barnmorska som jag hade i Vänersborg, ska bli roligt att träffa henne igen och visa upp våran lilla dotter :) Sen ska jag åka till Jysk på Överby och fxa lite sen tillbaka till Uddevalla och gå lite på stan och hämta ut paket och lite sånt :)


Men nu ringde Michan så nu ska jag prata henne :) PUSSS  PÅ ER

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards