maariiasvensson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av maria - 8 december 2010 13:21

Idag är det onsdag, och jag som trodde att det var onsdag igår ?! Haha , Men de var juh totalt fel.  Igår kväll så var det ju final i bartenderskolan ;d De var ju så bra tyckte jag ! Diego var klockren, och Vanita var bara katastrofal ! ;d Haha , men nu får jag väl hitta något annat program som är roligt ;)


 Idag vaknade jag kvart i åtta, då ville Ellie ha mat . Då hade hon sovit i nio timmar och jag åtta. Hon är så duktig på att sova på nätterna våran lilla tjej, och då är hon ju inte vaken hela dagarna heller utan hon sover på dagarna också , men oftast inte så länge, men om man vill göra något är det bara att sätta henne i babysittern som vi fick av Michans mamma Catta , så sitter hon där och gungar :) SKönt :)


 Fick nå ryck idag att stryka mina linnen och t-shirts, fråga mig inte varför, men de var så rörigt i lådan så blev tokig ! ;d Och nu håller jag på å tvättar igen, inte för att vi hade sådär jättesuper mycket tvätt som det brukar vara , utan för att tvättkorgen är full för att jag bytte sängkläder i våran säng i förrgår :P Så går inte ner nå mera , :)


Men nu luktar det bajs här coh det är ju inte så konstigt då hon tog i för kung och fosterland i några minuter, hon är så söt när hon sitter där och tar i ;) Haha, hon har int bajsat på två dagar heller så lär vara rätt mycket antar jag . Men hon har itne haft magknip eller något heller så då är ju allt som det ska :)


 Hörs senare ;) PUSS

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards