maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Dagen

Av maria - 17 december 2010 22:24

Denna fredah känns som att den har gått väldigt fort, hela dagen ! Konstigt faktiskt, men ända sen jag vaknade så känns det som att dagen bara har svishat förbi ! Fick hem en adidaströja idag på posten, men den var lite för kort i rocken :/ Den som är så fiin ! Men men , får väl sälja den ! Är en mintgrön men turkosa ränder ! Jättesygg !  Men syster Madde ska nog köpa den hoppas jag ! Orkar inte hålla på och lägga ut saker på tradera stup i kvarten ;)



 Men men, efter att Eric kom hem så gick vi ner på stan och gick till försäkringskassan, gjorde så att jag ska få föräldrapenning för 7 dagar iställer för 5 så man får inte lite mer pengar ! Så jag kommer få fullt i januari sen + dom helgdagarna som är i december, så om jag har räknat ut rätt kommer jag få tvåtusen mer i januari än vad jag har nu , men sen kommer bara bli en tusing mera, men de är super de med !

 Efter det gick vi till Swedbank, eftersom vi inte hittar Erics internetdoa  och vi har letat överallt, så jag tror att jag kanske har råkat kasta den i samband med att jag gått igenom reklamen om dosan har legat på vardagsrumsbordet :/

Mindre bra eftersom en ny kostar 250 kr !


 Ringde till nordea idag och fixade moin e-legitimation, och fan vad krångligt allt ska vara ! Förstår inte , helt onödigt !


Men men, blev till systemet så köpte vi en cider till mig och en flaska vin till imorgon som vi måste prova och se om de är något ! Blir spännande ! Sen Willys och köpte e som vi behövde ha till helgen så nu är det gjort och middagen idag blev tacopaj !

 Åh guud så gott de var ! Sen en liten gott och blandat påse och naturchips. !


 Man kan ju tro (eller hoppas) att naturchips är nyttigare än vanliga chips. Men nej, det skiljer inte mkt på varken kolhydrater, fett eller något annat ! Så ni som trodde som jag , vi hade fel ! :/


Nu är Eric på nå internetcafé med några kompisar :) Bra att han kommer ut lite och kul att dom ringde och fråga om han ville följa med :) Många tror ju att han inte vill göra mycket nu när vi har Ellie , detsamma med mig , Men så är det absolut inte !

Så där har ni fel ! ;p



 Imorgon blir det "minijulafton" hemma hos Erics mamma så ska vi dela ut lite julklappar och födelsedagspresenter mm! Blir mysigt (:


 Men nu blev detta ett väldigt väldigt lååångt inlägg , haha får väl se om ni orkar läsa de :)

Hör av mig imorgon  Puss på er


ps Hur ska ni göra på juldagen ? Hotel scheele eller? Vi vet nämligen inte riktigt hur vi ska göra än :S Har köpt biljetter och allt , men dom kanske vi säljer istället .ds


 


ps igen, mina skor ÄR SUPERBRA ! Såå jäävla skööna ! ds .. igen !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards