maariiasvensson

Alla inlägg under oktober 2010

Av maria - 5 oktober 2010 12:25

Visst är hon sööt ?! :) Våran lilla prinsessa <3

 


Och snart komma mamma pappa malin och madde hit ! :)

MysMysMys

Av maria - 5 oktober 2010 04:56

Åh, vad sköönt ! Jag provade amma och det gick jättebra! Såå mysigt ! Nu ligger vi här och jag väntar på en rap så man kan sova någon gång ! Men då hinner man förhoppningsvis vila under dagen.. Med pumpen har det tagit så mkt tid. Först pumpa och sen mata med kopp. Men Eric har varit kanon då han bruka mata då efter att jag pumpat ! Men nu ska vi mysa lite så får vi se om an hinner få lite sömn innan man ska vakna och mata igen ! 


 Har förresten beställt lite saker från Ullared av mamma och pappa då dom ska gå där imorgon innan dom kommer hit,

bla

amningskudde

babygym

amningsbh då min är för liten nu när tuttarna är fyllda med mat

och lite annat smått och gott. Får väl se vad dom hittar och vad de är för priser då vi inte har så mkt pengar denna månad !

 Men nu ska jag kolla på min sötnos ! :)

 

Av maria - 5 oktober 2010 03:45

Min lilla älskling har haft fört kort tunga, eller tungband så hon har haft problem med att amma. Eftersom hon inte får något bra tag. Så har blivit lite sårig och har fått börja med amningsnapp och pump. Var på näl idag igen, var även där igår så dom klippte lite på hennes tungband så hon kan forma den bättre , så imorgon  ska vi prova amma som vanligt igen. Får hoppas att det går som det ska ! Så nu sitter jag här och pumpar då de inte ville komma ngn mjölk förut så skka väl snart väcka henne så hon får i sig lite mat. Harvarit vaken sen tolv och Eric sover som en stock. Bra om någon av oss har lite energi sen.


Men annars går de super. Hon är juh så söt så man inte vet vart man ska ta vägen.

Och idag kommer mamma, pappa, Malin och madde :)

Av maria - 2 oktober 2010 13:12

nu sitter jag och ammar, men hon var lite svår den här gången. Ville inte riktigt fast hon var hungrig, men nu så äter hon för fullt. Amningen har juh inte riktigt kommit igång mn den är påväg :)

Så idag ska vi åka hem, ska bli såå skitskööönt !

Och så ska vi hit imorgon igen och kolla hur det går med amningen, så hon får i sig tillräckligt . Så nu är Eric och hämtar bilstolen så ska vi väl börja packa ihop:)

 Sen kommer hans mormor och morfar och lämnar vaggan. Får vi se o, hon tycker om den ^^

 Idag har jag iaf fått sova mer än sen förlossningen. Eric har varit en riktig ängel :)

Så vi har bytt lite så efter jag har ammat och hon inte somnat på en gång så har Eric tagit henne så att jag har fått sova.  UNDERBART ! Men nu ska jag amma klart sen klä på lilltjejjen :)

Av maria - 1 oktober 2010 07:30

Blev en rätt bra natt, somnade runt två och sov till sex med lilla sötnosen brevid tutten hela natten. Hon ammade sen somnade hon så där fick hon ligga. Så har matat ch bytt blöja nu på  morgonebn och nu sover hon igen. På bröstet såklart. Bästa stället både på mamma och pappa :)

 Nu vill jag att timmarna kan gå så Eric kan komma. Saknar honom ! <3

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards