maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

"lilljulafton"

Av maria - 18 december 2010 22:26

Inatt kom Eric hem halv fyra! Kändes som att jag knappt sovit något då , men de hade jag i två 1½timme. Ellie var ju så gnällig hela kvällen och i början på natten igår så de var helt sjukt, Hon har aldrig varit sådan innan så man blir ju lite orolig .

 Sen runt 08 imorse vaknade hon, jag gav henne mat och lite så sen försökte jag somna om igen men då blev hon lika gnällig igen, och jag var så trött så jag orkade knappt lyfta på huvudet, tack gude gud att Eric inte var lika trött som jag då, för han tog henne och gick ut och grejja. Vi somnade till en liten sväng där också, men sen fick jag sova till 13.?! ojojoj joo tack jag var trött.


 Sen fix inför lilljulen som vi skulle ha idag hos Erics mamma, med släkten där.

Fick en massa god mat och en massa finfina julklappar ! TACK ALLA !

Ellie fick också jättefina saker och Eric också:D

SÅ TACK SÅ JÄTTEMYCKET ALLA!

Hade tänkt att jag skulle ta kort på allt, men har lagt allt där de sak vara så det sket siig !


 Nu har jag precis packat klart, för imorgon blir det avfärd mot Köping ! Guud så roligt de ska bli, och mysigt. Älskar att gå på stan i Köping under julen ! :)


Men nu ska jag ge Ellie mat och fixa de allra sista så allt är klart imorgon !"


Hoppas ni har haft en trevlig lördag ! :) puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards