maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

uppdatering 2

Av maria - 24 december 2010 20:35

Idag är det julafton! Har fått en massa fint,

-klocka

-två pjamaser

-resa till Ullared med okänt belopp

-batteriladdare

-påslakan

-hårgrejjer

-necessär

-shotglas kamasutra

Och en massa annat smått och gott !

Ellie har även fått en massa som te.x

-kläder

-bitringar

-2 st pjamas

-en sjunagde hund

-gosedjur och lite annat !

Eric har fått:

-adidaströja

-fickplunta

-långkallingar

-t-shirt

- en låda med en massa verktyg

och lite annat

Dagen började med julstrumpa ofc , och sen öppna lite julklappar och sen frulle ochvidare mot arboga till kusinerna, kalle anka, julmat, julklappsöppning och sen till köping till mormor en liten sväng sen hem till valskog igen !

 Hemma blev de lite bröd mm och mer julklappsöppning så nu är vi klara för dagen och taggar till juldagen imorgon.

Då blir det mat hos farmor sen hem och fixa inför utgången ! Är rättså taggad fakttiskt ! Ellie har varit lite kinkig i princip hela dagen, hon kanske börjar bli sjuk:S Hon har varit såhär i några dagar nu :/


 Men men nu ska jag väl plocka lite  i rummet så att man får plats . Kommer julkort och grejjer sen ! Hittar inte min kameralsadd igen, tippat :S Så ska väl leta lite nu. Inte så roligt att leta sen stresssad och grejjer så ska fixa de nu. Men nu ska jag ta hand om Ellie så god jul på er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards