maariiasvensson

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av maria - 3 januari 2011 21:31

            Nyår 2010 var grymt, hela året var grymt !


Jag flyttade till Vänersborg

Jag blev gravid

Jag fick jobb som personlig assistent

Eric och jag firade ett år ihop

Vi flyttade till en trea i Uddevalla

Eric fick fast jobb

Vi blev föräldrar den 30september

Fick den sötaste lilla ungen man kan tänka sig

Jag fyllde 20 och hade en dunderfest

Ellies första julafton

Och nyårsfesten blev kanonlyckad ! Vad mer kan man begära under ett år ?

2010 var ett sånt bra år , ett av dom allra bästa och 2011 kommer bli ännu bättre , med mammaledighet, sommarplaner, förlovningsplaner och en massa annat roligt som vi har tänkt !

 Kan knappt vänta, välkommen hit 2011 ! <3

     

       

Av maria - 3 januari 2011 21:15

Då var denna månadg snart slut då, har gjort allt jag skulle plus lite till ! Så nu äre slappdag imorgon och mysdag med Ellie <3 Ska tokleka heela dagen har jag bestämt! Nu vill jag bara lägga min i sängen och kolla på film !" Hade faktiskt varit gött med en tv på rummet, men de får vänta :P haha, vi har ju lite annat som ska betalas av och sånt först !


Har även försökt få in bilderna från nyår inn på bloggen, men som ni säkert märkt har det inte gått nå vidare ! S¨å får försöka sen igen ! 


 Eric var iallafall till garaget en sväng idag, men han kom hem redan vid 19.30 :O haha såå tidigt brukar han inte komma hem när han är där, men Micke är ju i London så han har juh  ingen att bolla sina ideer med så de är väl inte så konstigt kanske ! Men vi blev glada här hemma iallafall. Eric satt och prata och Ellie avrböt han hela tiden, såfort han börja prata började hon också . Och när Eric var tyst var Ellie tyst ! Haha , va rätt mysigt !!


 Eric håller just nu på och kollar på nya Harrypotter, men med dålig kvalité , då tycker inte jag att det änns känns värt att kolla på den , då kan jga lika gärna vänta några veckor tills den kommer med bra kvalité ! Hur hade ni gjort?

 Jag menar, Harry Potter är ju bra , varför förstöra filmen och ladda ner den med dålig kvalité istället för att göra det värt mödan att vänta tills den kommer ut på riktigt ?

 Men men ,bara min åsikt ;P

  Här fick jag in en bild iallafall från nyår ! Jag och grannen Alexandra :)

Av maria - 3 januari 2011 16:00

Redan måndag och Eric hade sin första dag på jobbet nu på mer än en vecka ;) haha , måste ha känts konstigt :P Jag och Ellie låg kvar i sängen väääldigt läänge idag , men vi båda var helt slut. Jag gick upp runt tolv och då sov hon fortfarande hon hade ju fått mat såklart tidigare under förmiddagen , men vi somnade om rätt fort efter de både hon och jag ! Så idag har jag tränat och har snart tvättat klart, är bara städningen kvar nu som jag tänkte börja med ! Måste till affären och köpa välling också !

 Någon som har tips på middagsmat idag ? Vi har det mesta hemma så alla tips är välkommna ! :)

 Ig¨r blev det en riktigt mysig dag , vi gjorde inte så mkt utan vi hade bara en myssöndag !


 Imorgon ska Ellie få sin spruta, jag som har blivit så känslig för blod efter förlossningen, vi får helt enkelt se hur detta kommer gå. Efter sprutan ska jag ner på stan och lämna tillbaka en klänning som jag egentligen hade köpt för att ha på nyår, men de blev de icke ! Ångrar den skarpt så lika bra att lämna tillbaka den ! Enklast så . Har även lagt upp lite saker på tradera förra veckan, bla ett på marble från nelly i strl 39, mina auktioner kan ni titta på här:

http://tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1940533&listtype=Auction


Ha en trevlig dag ! :P Puss

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards