maariiasvensson

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av maria - 14 januari 2011 19:26

Nu är dagen snart slut  ! Jag och Alexandra har lirat lite CS och sen kom Sara och hennes kille och hämtade cyklen ! Sen kom dom upp och vi snackade skit ett tag och nu har dom åkt hem igen !  Sara är en väldigt roligt person , och hennes kille var jättetrevlig , så tack för en trevlig pratstund ! :)

 Nu ligger Ellie och busar i babygymmet och jag ska väl göra idorning lite välling till henne, då hon börjar bli lite kinikg ! Sen ska jag väl laga mat snart också , blir kött och pommes ikväll tror jag ! orkar inte göra något mer avancerat än så tyvärr !


 Så hoppas ni alla kommer ha en trevlig fredag , de ska jag ha, när Eric kommer hem, han har inte kommit hem än nämligen ! Men nu ska jag börja med maten ^^

Puss

Av maria - 14 januari 2011 15:52

Idag är det fredag och faen vad skönt det känns! Har både tränat och lite annat ! Så lite har man ju gjort idag ! Nu är grannen uppe och vi ska spela lite ! 

 Ellie sover så gött på nätterna så det rä helt sjukt ! Och imorgon ska hennes farmor vara barnvakt så vi får lite egentid ! Myspys ! Får väl se vad morgondagen har att erbjuda !

 Idag vet jag inte heller vad som händer, får väl se. Är inte så sugen på någonting alls nu ;)

Så blir väl kanske en promenad och sen en massa fredagsmys med salta pinnar :)


 Pappa ringde och väckte oss imorse , men lika bra det kanske :P Han ringde ändå halv elva, annars vet man ju inte hur länge vi hade sovit ! Haha


 och snart kommer väl Eric hem , han ska ju på spinning idag , får väl se hur röven mår efter det ;) Haha

 Men nu ska vi spela . PUSS

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards