maariiasvensson

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av maria - 20 januari 2011 22:01

Ellie sprutkissade på mig ! Haha , när hon låg på skötbordet och jag precis hade tagit av henne blöjan ! Det är mys, där rök mina leggings rakt ner i tvättkorgen + att någon av katterna kissade i hennes bilbarnstol , IGEN !

(:

Av maria - 20 januari 2011 21:06

Nu har vi varit hemma i ungefär en timme ! Subway var gott måste jag säga !

 Men jävlar vad dyrt de är att käka där ! :P Inne på BIKBOK har dom ju så mkt fint,  köpte en jättefin blå klänning, Malin och Madde vet vilken jag menar, den blåa med en rosett nere i svanken ! Så provade den idag (igen) och nu satt den bättre än vad den gjorde förra gången, kanske har fastat till mig lite :P haha ! Verkar som de iaf, ;)

 Sen gick vi och handlade lite mat och grejjer till helgen, och så ska vi handla resten imorgon under promenaden vi ska ta när Eric kommer hem efter jobbet !

   Nu sitter Eric och Ellie och myser i soffan och jag är sugen på att spela lite CS så kanske ska in en sväng och skjuta lite ;)


 Men men, ha en trevlig kväll ! Uppdatering imorgon igen ! :) Puss

Av maria - 20 januari 2011 17:21

 Idag vaknade Ellie runt 07, och fick mat, så var vi vakna ett tag och busade lite, sen somnade vi om till halv elva ! Då blev det frulle, ochsätta på sig träningskläder och köra zumba, styrke och crosstrainer ! Skönt ! :)

 Sen blev de dom vardagliga sysslorna såsom diska, plocka undan , duscha mm. Sen gick vi ner och postade tre paket som jag sålt på tradera och efter det blev de en promenad på 1 ½ timme.. Nu väntar vi på Eric så vi kan åka till Torp, ska b.la till biltema och Subway, så jag ska få äta subway för första gången i mitt liv ! :P


 Jag skulle gärna vilja åka tidigare till Köping så jag kan få ta ut min massage ! Men de verkar inte funka denna gången ! Så Eric får väl massera mig ist ;) Stackarn ^^


 Verkar som jag får ta egen bil till Ullared sen också , onödigt, men orkar inte hålla på !


Men men , nu ska jag byta bajsblöja ! Känner lukten ändå hit och Ellie sitter i sin babysitter cirka 2 m bort :P F¨r se hur mysigt de är ! :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards