maariiasvensson

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av maria - 4 januari 2011 17:02

Nu är jag klar med allt, Jag har både tränat, ätit och duschat. Ellie sov mellan 11.30-15.30 så när hon vaknade fick hon mat och vi myste ner oss i soffan. Sen blev de lite mys och nu ska vi vänta på pappa Eric och kolla på Tarzan 2. Har inte sett den, tror jag. De lär jag väl se snart. Ellie har blivit lite kinkig så hon somnar nog snart igen. Har henne i famnen och gungar lite, de brukar göra susen :)

 Sen blire väl att  laga mat och mysa, får se hur de blir med den där promenaden, just nu är jag så trött så vill bara lägga mig i sängen och vila, vilket jag nu ska göra :)

PUSS

 

Av maria - 4 januari 2011 12:47

Jag och min syster Madde beställde ju lite grejjer från HM i slutet på novmeber och vi har inte fått det än, så jag ringde och fick en komposetion på 20% på beställningen och ingen frakt ! Så om de någonsin blir strul om ni beställer något på internet , ring dom ! Hm var iallafall väldigt hjälpsamma , men jag är en trogen HM kund så annars hade jag nog inte beställt något mer av dom på internet ! Hittade en söt klänning till Ellie på deras hemsida nu som jag beställde ! Den har vi tittat på förut också , men vi har aldrig köpt den , men nu köpte jag den i strl 74 som hon kan ha sen mot våren ! :) Den är rosa med en liten blomma på ! Jättesööt ! :)

Av maria - 4 januari 2011 12:03

Jag trodde att jag skulle svimma när vi gick ner på stan och skulle till bvc, fy vad dåligt jag mådde. Klarar inte av sprutor och blod och allt längre ! Men det gick bra iallafall, visste ju att de inte skulle blöda , men man vill ändå inte se sin lilla guldklimp få spruta ! Men hon fick socker innan och det gillade hon skarpt ! :)

 Ellie är nu 3månader och 5 dagar och hon väger 5855g och är 61cm och hennes huvudomfång är 39,5cm. Hon är inte så liten längre  ;) 11 cm på cirak 3 månader låter inte så mycket man man märker det vill jag lova ! :)

 Nu sover hos så gott i vagnen och jag ska passa på att bädda sängen och bestämma vad jag ska äta till lunch och sen ska jag träna :)

Skönt att slippa göra något annat idag, men kanske kan bli en promenad sen när Eric kommer hem ! Skulle vara mysigt !

 Hade ju tänkt att lämna tillbaka klänningen som jag köpte till nyår ! Men sen läste jag på kvittot och eftersom den va på rea så fick jag inte göra de, men man brukar få göra det i vissa affärer, de har jag gjort flera gånger, men tydligen inte på denna ! Trist, men den är ju snygg och så bara de att den inte passar till min kropp just nu :P Men de kommer den väl göra så småningom! :)

 Men nu ska jag börja med allt medans jag är pepp på de :) Hörs senare !

 

Av maria - 4 januari 2011 09:56

Om en timme ska Ellie ta spruta ! Gillar det inte kan jag säga, så nu ska jag försöka få i henne lite mer mat och sen klä på henne.

 Efter bvc ska vi gå hem igen och jag ska träna och sen blir det myspys !

 Är ju plusgrader ute nu så om vi  har tur så försviner snön snart ! Jag bara läängtar till sommaren !

Någon som har tips på någon bra film man kan glutta på idag ?

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards