maariiasvensson

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av maria - 10 januari 2011 20:27

Ojojoj , vad Ellie blev trött vi busade och busade och sen bara totalslocknade hon ! Haha snacka om trött ! Nu ligger hon så sött i soffan, raklång på mage med tummen i munnen! Finns det något sötare? Nejni , tror inte de !

  Nya pjamasen hon fick av sin mormor och morfar i julklapp !

HM

Av maria - 10 januari 2011 18:56

Detta är då beställt från H&M för några dagar sen, och som sagt är väskan och en poncho (som jag ej har på bild samt maddes klänning) beställt i slutet av november och nu har det blivit ännu senare igen och kommer v.4 ! Börjar bli trött på detta nu , men det här är iaf vad jag mer har beställt

       

Sen en rosa klänning till Ellie ! Dom har inte så mkt bebiskläder i HmshoppenOnline. Både tråkigt och dåligt. För dom har ju rätt mycket i affärerna ! Men får v äl hoppas att utbudet på bebiskläder blir bättre :)

Av maria - 10 januari 2011 18:19

Idag har jag varit pigg som en mört HELA dagen och är det fortfarande! Men ändå så gick vi inte upp ur sängen förns halv elva. Slog på en film när Ellie vaknade runt 07.30 och gav henne mat , sen somnade hon om . Och det gjorde jag också efter ett tag. Även fast jag var pigg, jag kanske hade fel ! :P


 När vi gått upp igen så åt jag frukost, bytte om till träningskläder och körde zumba i 40 min, sen styrke m crosstrainer intervaller i cirka 20 min ! Duktig jag är ! :) Sen blev det lunch och lite plock överallt !

 Sen in i duschen ! Så nu är mina ben lena som en babystjärt efter rakning och insmorning, mitt hår känns underbart tack vare hårinpackning, mitt ansikte friskt efter H&M´s ansiktsmask som jag fick av Maria Palm i 20års present

 

Den rekomenderar jag skarpt då när man sätter på sig den så blir den varm, helt av sig självt. Och den luktade gudomligt gott ! Så denna ska ni använda när ni ska rå om er själva. Och min dag var idag ! Känner mig sådär SUPERFRÄSCH och SUPERDUKTIG ! Ibland måste man rå om sig själv och sitt hår och kropp och allt som finns och man känner sig nästan som en ny människa efter det ! Känner mig riktigt snygg nu efter all "självbehandling" så skulle kunna gå ut naken och bara springa omkring , och det är inte dåligt:P haha  Efter mitt slit har jag även förlorat ca 3 cm i midjan ! Duktiga jag !


Nu ligger Ellie och sover på min mage efter en massa bus och jag lägger ut gravidkläder på tradera och lite annat. Men inget som jag tror skulle intressera er :P

 Kollar även på two and a half men på tv och Eric är i garaget, får väl se när han kommer hem idag ! Han ska fixa lite med audin och lite med jeepen, får väl se vad han hinner.

 Men vore så skönt om audin kunde bli fixad och klar så vi kunde åka och besiktiga den så vi kan köra i den igen ! Nu är den ju obesiktigad och den har sina små skavanker, vilket är väldigt synd för bilen vore annars perfekt för oss. Men vi får väl se vad som händer med den !


 Men nu ska jag fortsätta med mitt ! Förlåt för dålig uppdatering idag, men än är inte dagen slut :P

 Puss på er

Av maria - 10 januari 2011 18:12

     

<3 All my love to you

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards