maariiasvensson

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av maria - 18 januari 2011 22:19

Nu har vi busat och lekt och jag har ätit kvällsmat och Ellie med frö den delen, men hon kommer nog vilja ha lite mer om ett tag ! Så nu ligger vi i sängen och ska kolla på Bones och jag ska kolla lite mer tips på internetet om sluta snusa !

 Förstår egentligen inte, rä inte nikotinet jag behöver så, utan de är ju att ha något under läppen som gör mig såå -- ! Men men , vi får väl se hur detta ska gå !


 Imorgon ska vi iallafall på babymassage 12.30 , så jag har ställt klockan på 08 så jag hinner träna och duscha och allt innan ! :) Så blir en härlig dag imorgon ! Får se om man kanske tar med sig vagnen till Vänersborg också och tar en promenad efter babymassagen , men vi får se ! :)


 Nu ligger Ellie så mysigt brevid mig och lutar sig mot min arm och håller i den med ena handen och tittar på vad jag gör ! Hon har blivit så stor , våran lilla tjej. Hon pratar och pratar och nu oftast i VÄLDIGT ljusa lägen ! Haha , så söt hon är ! Man blir ju helt tokig, får man verkligen vara så söt som hon är ? Borde nästan få vara förbjudet !


 Är så roligt nu när hon greppar sina leksaker och slår på skallror och skrattar ! Är så hilma roligt när hon  hänger med så mycket mera. Och att ligga ner är inte alltid de bästa, nu är det roligt att öva på att både stå och sitta ! Ligga på mage kan vara roligt ibland också , men inte för länge !


 Men mne, nu ska jag och sötnosen kolla på Bones, får väl se när Eric kommer hem från garaget. Puss på er

 

Av maria - 18 januari 2011 18:30

Okej Van Vilder filmerna 2 och 3 är SUPERDÅLIGA! Har nyss kastat bort några timmar av mitt liv på skitfilmer.  Inte att rekomendera !

    Om ni inte vill kasta bort några timmar av era liv förstås !

Av maria - 18 januari 2011 15:33

Nu undrar jag egentligen vad de är som händer med mig kropp.

 Ont som fan i halsen, kallsvettningar . Ne jag är ingen rolig person nu ! Hungirg är jag också , men håller på med maten så den är snart färdig. Ellie sover efter en promenad. Blev att gå till affären och köpa halstabletter och onico ! Kändes lite bättre, efter en sån faktiskt ! Men att man kan bli såhär , De är sjuuuukt ! Pratade med henne i kassan också , för jag var sååååååå nära på att köpa en granit , men jag fick redan då så dåligt samvete, men vet inte varför egentligen ! Men det är ju dom första dagarna som är värst !

 Så idag är jag ingen sällskaplig människa iaf, känner mig inte ens som människa, så nu får telefonen vara tror jag ! Ska låsa dörren och bara lägga mig framför tv:n och bara vara ! Slå på nån film och inte göra ett piss.

 Men justja, jag håller ju på å tvättar ! Ahh , mindre roligt ! sMen har bara två maskiner kvar så de är ju snart klart ! :)

 Men nu ska jag äta. Är hungrig som faen !



Av maria - 18 januari 2011 10:39

Igår eftermiddag kom bomben, tyckte väl att  det hade varit rätt okej sådär under dagen , men när Eric kom hem vet jag inte vad som hände :S De bara slog till i huvet och direkt efter de , ååååh jag vill ha SNUS , och dte nu !! Men jag tog ingen, och har inte tagit någon. Men jag har haft väldigt  ont i magen , vet inte vad som händer där i  men något är det iallafall ! Och idag har jag ont i halsen, så kommer nog inte träna idag , bättre att vila isf, även fast jag betsämt att jag skulle TOKTRÄNA idag ! Skönt att bli av med lite överskottsenegri, eller om man kallar det anuaenergi , vet inte rikitgt ^^


 Inatt har Ellie sovit så gott så , hon vaknade halv åtta imorse och ville ha mat och sen somnade vi båda om till tio ! Så nu på morgonen har vi myst och busat, och snart blir det väl frukost för min del !


 Men skointresserad som jag är så skulle dessa puddingar gäärna få komma in i min garderob:

 

698kr från have2have. Men gud, riktga MARIASKOR !! Så tycker att dom borde slinka ner i min postlåda, nu när jag är så duktig , håller ni inte med mig ?

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards