maariiasvensson

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av maria - 22 januari 2011 17:48

Eric kom hem för ca en timme sen ! Jag som skulle visa honom en bil som pappa hittat på blocket imorse, men annonsen var borta. Den kom ut imorse och han har väl redan blivit av med den. Bra för honom men synd för oss ! För den hade varit toppen för oss !

 Men men, har man otur så har man ! Jag och Ellie har myst nu på eftermiddagen och busat en massa, sen somnade hon en sväng och jag passade på att spela lite RollerCoaster ! Så jävla roligt, men man kan faen sitta hur länge som helst, = farligt !


 Eric tog med Ellie och gick till affären medans jag började med maten , fläskfilé i ugn m sås potatis och sallad ! Så fick Eric köpa med sig chips från affären, har inte ätit de på jättelänge känns de som :P Så det ska bli mumma ! :)

 Sen blir de dusch, massage, ansiktsmask, raka benen mm. :) En riktig myspyslördag med hemmaspa ! Inte ofta man får sånt ;)


 Men nu kom Eric hem så ska hjälpa honom packa upp och grejjer, så ska jag väl kolla hur det går för maten ! PUSS


Och vet ni vad, har batterier nu , så nu blir det nya kort för hela slanten ! :)

Av maria - 22 januari 2011 13:48

Idag är de lördag och vi ska ha hemmaspa ikväll ! Mysigt ;)

 Eric åkte till garget imorse och jag och Ellie låg kvar och drog oss i sängen ett bra tag ! Men nu väntar vi på pappa Eric så vi kan göra något roligt sen :)

 Ligger just nu och kollar på America got´s talent ^^ Finns ju inte så mycket annat på tv !

 Men som ni kanske räknat ut så glömde jag såklart att köpa batterier igår så får väl göra det idag , om jag kommer ihåg :P

Vilket jag nog inte gör, men ska försöka !


 Och jag bara längtar till våran resa till Ullared ! Ska bli så roligt och ändå ska vi inte dit förrens i mars någon gång ! Men ändå ^^

Längta får man :P

Men nu måste jag springa på toaletten . ;p

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards