maariiasvensson

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av maria - 23 januari 2011 21:40

Idag vaknade jag klockan åtta, men de var ju inte så konstigt då jag ställt klockan :P Låg och drog mig till kvart i nio ungefär , sen vaknade Ellie och Eric ! Sen blev det att hoppa in i duschen och äta frukost och dammsuga en sväng igen då katterna fått fnatt med blommorna och det var jord överallt !  

 Efter det blev det att baka kladdkaka ^^ Sen runt tolv kom Kiid och Susanna hit !

Och dagen har varit supertrevlig ! :) Vi har suttit här hemma och fikat, snackat en massa goja och varit på torp en sväng och käkat pizza och snackat mer goja och kollat på Bones och grejjer ! Dom åkte hem för ett tag sedan och nu sitter jag här :)

 Ellie liggeri babygymmet och Eric är inne på toa och rakar av sig håret, vilket jag då inte gillar. Jag gillar hans raggarfrilla ! :)


 Nu är Click på tv och den är helt okej faktiskt, har sett den några gånger såå.. Men roligt att de går något bra på tv iallafall, inte ofta de gör de nuförtiden !


 Men men , nu ska jag fortsätta göra de jag gör, så ha en trevlig söndag !

Men vart har helgen egentligen tagit vägen ? Vad har ni gjort i helgen?


  Kiid och Ellie !

Av maria - 23 januari 2011 21:31

Nu kommer de bilder på hur vi såg ut när vi hade våra vackra ansiktsmasker på ! :)

Att ha hemmaspa var hur mysigt som helst, duscha , massage , ansiktsmask ! Ja det var helt enkelt hur mysigt som helst. Och innan det sådär supergod mat också ! Såån underbar kväll ^^ Älskar att springa omkring i morgonrock !

   

Ansiktsmaskerna är köpta på Kicks, rekomenderas ! 20kr och en räcker till två personer eller att användas två ggr !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards