maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

shululu

Av maria - 27 januari 2011 19:00

Såklart att när jag imorse skulle åka mot Köping såstarade inte bilen, Så Micke fick ringa efter sin svärfar som kom och hjälpte mig. Och grejjsimojsen som man öppnar huven med är trasig så man måste rycka i en tråd under handtaget med en tång och det ville sig inte, tror aldrig att jag har hatat den bilen mer än vad jag gjorde då !

 Men sen runt halv elva tror jag,så var vi iväg,jag och Ellie (:

Resan gick bra, hon var vaken nästan hela tiden ochtittade ut och skrattade och tittade på mig ochskrattade:P sååunderbar

När vi kom fram hämtade vi Malinfrånskolan, åkte hem och lämnade av packningen , åkte tillstan och mötte Michan och gick till farmor en sväng och sen till lasarettet och överraskade mamma. Domtrodde ju att jag skulle komma imorgon:P Så det vart en sureprise ;)


 Sen blev det en köpingskebab från Adria, så jävla gott och nu sitter jag här :)

Är jättemysigt med en spjälsäng i rummet, har ju inte haft de innan utan Ellie har jusovit i min säng, men nu får hon äntligen en egen. Och stod även ett dockskåp och bord och två stolar till Ellie, jättegulligt ! .

 Och sp hade hon fått en jeanstunika typ och ett par "jeansleggings". Jättesöta ^^


Tack så mkt!

Nu ska jag fixa i rummet och gosa med Ellie . Puss på er

 
 
Ingen bild

den älskade

28 januari 2011 14:48

skönt att de gick bra med bilen iaf! den andra bilen e klar när du kommer hem igen om allt går som de ska! kanske inte besiktad å skattad men iaf körbar! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards