maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

AHH

Av maria - 30 januari 2011 21:57

Hade nyss skrivit värsta superinlägget och sen råkade jag tabort allting ! Nu är jag arg, och Ellie med för hon tappade nappen !

 Men jag får väl börja om från början då ! :P

 Imorse vaknade Ellie runt halv nio och ville ha mat , när jag skulle ta upp henne så hade hon under natten lagt sig på tvären i sin spjälsäng, haha ! Hur hon lyckades har jag ingen aning om, får väl se hur hon vaknar imorgon ! :P

 Men hur som helst, Ellie fick mat och vi somnade om till kl 11 ungefär och då kunde man ju inte ligga kvar längre så vi gick upp. För mig blev det en shake, första dagen idag och de har faktiskt gått bra ( förutom att jag får kväljningar ibland och måste ta vatten efter varje klunk )

 Men sen hoppade jag in i duschen och fixade mig lite och hjälpte till att diska, var ju jättemycket disk från festen igår och eftersom jag inte hjälpte till så mkt innan festen så kunde jag ju hjälpa till efter iallafall !

 Men sen blev de Ikea med Madde, och Ellie såklart ! Vi har ju hållit på å röjjt i Maddes rum hela helgen , och hon behövde en "minibyrå" typ för hon hade inga lådor eller någonting så sa till pappa att hon behövde en så då fick vi åka och köpa en!  Sen köpte hon lite smågrejjer till rummet! Och attsingen va bra vi är ! Det blev så fint i hennes rum, och hon flyttade in där för ett bra tag sen, och då pratar vi år , och hon hade fortfarande massa grejjer i kartonger , då dom tapetserade och grejjer i hennes rum. Och nu har vi gått igenom allting och det är superfint nu :)


 Men hur som helst, efter Ikea åkte vi till Arboga och hämtade Malin och sen hem igen och gjorde klart Maddes rum. Det tog runt tio timmar att få ordning på hennes rum igen ! Helt sjukt , men nu behöver det aldrig mera göras, hoppas jag ! ;)


 Så nu sitter jag och väntar på att Madde ska komma till mitt rum så vi kan spela lite tvspel , är så jävla sugen på Nitendo, Supermario ! Så sjukt roligt ;)


MEn men, sa väl plocka undan i miun säng nu så i får plats att sitta ;)

Imorgon får vi se vad dagen erbjuder, kanske ska åka och träffa mormor en sväng och fira henne, hon fyller ju 9 feb men då är vi ju inte här så tänkte passa på innan :) Ska väl fira farmor också som fyller på alla hjärtans dag !


 Och idag fyller Ellie 4 månader, min stora tjej<3

 


Saknar min Eric, MASSVIS !

 


Ha en trevlig söndag , bajspårej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards