maariiasvensson

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av maria - 4 januari 2012 23:29

Idag kom vi hem från Köping, vi var där över nyår ! Skönt att få träffa familjen igen, även fast dom bara åkte hem några dagar innan vi åkte dit igen. Påväg dit så köpte vi en ny digitalkamera, när vi var i Köping åkte vi och köpte en ny dator på Media Market, och sen blev de lite kläder till oss tre och till bebis !


 Men när man är gravid och har ont som uti helvete så orkar man inte hur mycket som helst kan jag säga.

 Humöret åker upp och ner, och har man ont som utihelvete, är de inte alltid lika lätt att hålla humöret uppe.


 Dagen innan vi åkte till Köping så blev de göteborg och ikea en sväng och där köpte vi de som kan vara skönt att ha innan bebis kommer, bla, en ny byrå till barnens rum ( känns så underbart att säga barnens ;)   ) en ny skänk till vardagsrummet och hyllor och lite sånt. Och nu börjar de kännas riktigt bra här hemma. Så skönt att få mycke gjort innan bebis kommer !


 Vi köpte som sagt kläder till bebis när vi var i Köping också. Jag ville ha lite nytt till BB-väskan , och så söta kläder de finns. Men de är så dåligt att de mest finns flickkläder eller pojkkläder , inte mycke som är neutralt .


Men dagarna i Köping har varit bra, spelat monopol och yatzy och handlat lite och sånt !! Väldigt schysst faktiskt,

Men är så skönt när man kommer hem också . Så nu är allt uppackat och imorgon ska de vää bara ta´s lugnt. föra över lite grejjer från min gamla dator till den nya innan den krashar ihop totalt !"


Men nu ska vi lägga oss och kolla på "Svensson Svensson" och Eric ska massera mig !  Gosh så skönt de ska bli ;)


Han har även tatuerat sig, Ellies namn i dePalma kronan.


Justja, jag tror även att lite av min slempropp har lossnat , men har läst runt nu på nätet och de står att den kan lossna lite då och då men att den byggs om på nytt ungefär fram till 34, så vi får hoppas att de stämmer ! Någon som kan något om slemproppen ? Skriv gärna en kommentar ! :)


Men nu ska vi lägga oss i sängen. Vi hörs imorgon  " PUSS


Ps. Ellie tog sitt första steg idag, men de får ni läsa mer om imorgon :) ,ds

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards