maariiasvensson

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av maria - 17 januari 2012 19:55

Usch, jag har ont i halsen, kan knappt svälja! Ryggen kommer snart gå av och de känns som att min kropp kokar. Mu sla jag gå och dö lite. Byye

Av maria - 17 januari 2012 09:51

(rubriken ska sjungas i opera)

 Jag känner mig mörbultad, som att jag har sprungit ett triatlon på under en timme " , min rygg värker, kan knappt gå, kom knappt upp ur sängen imorse, yes you name it ! Inte alltid man har de lätt ;d Men man får äna börja räkna ner dagarna snart, eller ja,det gör jag redan ;) 58 dagar kvar. Låter långt borta. Men är cirka 2 månader ! Vilket just nu också lät väldigt långt borta :/


 Inatt vaknade Ellie 01.30 , varför? De har jag ingen aning om. Det är ytterst ytterst sällan som hon brukar vakna på natten. Tror att hon drömde något konstigt, för hon grät sådär hysteriskt. Mammas lilla flicka :/ Jag tog in henne till våran säng i hopp om att hon skulle somna om på en gång, men icke sa nicke. Hon bökade runt i en timme. Sen fick nog Eric nog, för han gick upp gjorde en välling och la tillbaka henne i sin säng. jag tänkte göra de några gånger jag också, men jag kom knappt upp ur sängen så jag låg där i hopp om att hon skulle somna om snart igen. Så imorse var inte Eric på topp humör :/



Idag kände jag att jag bara ville ligga i sängen hela dagen, men när jag väl kom upp så kände jag mig pigg, ( inte  i kroppen ) men i huvet, så får väl se. Kan ju inte göra så mycket, men hade gärna gått en liten promenad, men efteråt så är de inte värt :( Så får väl se, men nu är iallafall Ellie hos dagmamman, så ska väl duscha och diska ! Får se om jag kanske monterar ihp spjälsängen. vi skulle inte göra de än, men har man inget att göra så kan de bli att jag fixar de sen ändå ;)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards