maariiasvensson

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av maria - 7 januari 2012 14:43

Ojojoj, imorgon är det säsongsstart av Bones seanson 7 "!!! Whooooooohoooo, dubbelavsnitt dessutom.

Så imorgon mellan 20-22 är jag och Eric bortkopplade från omvärlden och hoppar in hos Bones och Booth !!

 


Ikväll ska vi även kolla på gladiatorerna och kolla om de är något att ha ;)

Av maria - 7 januari 2012 14:06

Igår gick jag in i vecka 31, dva 30 fulla veckor.Vilket betyder att det bara är 10 veckor kvar till beräknad BF,

men som jag tror så kommer bebisen vilja titta ut lite tidigare. Men de vet man ju aldrig .

  Många har sagt att jag nu har en pojkmage, hade varit roligt att veta vad ni tror att de blir för kön, så vad tror ni ?

 

Min barnmorska sa förut att jag borde prova med sidenlakan så jag kommer lättare ut ur sängen utan att de ska kännas som att mitt bäcken ska gå i tusen bitar, och visst är de skönt med sidenlakan, är inte så halkigt när man sover faktiskt. Men är lättare att komma till sängkanten, men känns fortfarande som att mitt bäcken ska gå i tusen bitar.

 Inatt provade jag att sova med min gravidkudde mellan benen (typ) och de var lite lite lättare att gå till toaletten på morgonen, men känns fortfarande som att det ska brytas i tusen bitar. Om de är någon som har småtips om foglossning och ischas, give me please ?"

 Har ju läst en hel del på internet , men alltid bra med fler småtips om någon vänlig själ har.


 Hittils under graviditeten så har det varit mycket blandat, först var jag livrädd för förlossningen, men mest för att jag var rädd för att det skulle gå så fort igen, som det gjorde med Ellie, men att vi inte skulle hinna in till förlossningen innan de var dags. Sen har de varit lite blandat om allt möjligt, men mest så har jag varit glad. Alla har ju sina dagar, och jag också. Men de har varit mest lugnt.

 Enligt Eric så har jag bättre temprament denhär graviditeten än med Ellie, haha. Och de är ju bra, för honom vill säga ;)


 Bebis i magen är väldigt, väldigt livlig " Full rulle mest hela tiden. Man börjar känna av hans/hennes dygnsrytmen mer och mer, På natten vet jag inte   , men jag brukar oftast inte vakna av att det rör sig, men sen runt 9-10 är de full fart, sen vila en stund, och sen full rulle igen. Brukar vara lugnt mellan 18-21 och sen är de full fart igen ! Haha

  Tror nog att denna lilla krabat kommer bli en riktig liten busunge, och kanske inte lika lugn som Ellie har varit! Blir intressant att se  !


 Är förresten bara 68 dagar kvar till förlossningen ! :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards