maariiasvensson

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av maria - 19 januari 2012 21:54

Jag och Ida kollar på Wanted medans svärfar och Eri är i garaget!

 Måste säga att den är hittils riktigt bra !


Har även haft nästan 100 besökare idag ! Not bad work !!

 

Av maria - 19 januari 2012 19:50

Ibland tycker jag att det är riktigt roligt att laga mat . ! Som idag te.x köttfärsbiffar m. lök , potatis, kokta morötter och ärtor och sås ! Hur gott som helst . Och såklart en god sallad till..

 Men sen kommer de som är ännu roligare, disken ! Usch vad tråkigt de är. Men om man bara försöker att ionte tänka på att de är disk, utan bara göra de, typ som att man går på toa när man är kissnödig eller bajanödig. Så går allt lite smidigare. Då är de helt plötsligt klart ;)


 Sista tvätten hänger nu i torkskåpet och Eric är med sin far i garaget och jag har Erics lillasyster Ida här på besök !

Fick reda på att dom ska til Ullared på lördag, inte ett dugg avundsjuk ! ;P


 Men men , nu ska vi fortsätta kolla p å tv:n, rätt så intresant program på MTV ! :)


Ha en trevlig kväll ! PUSS

Av maria - 19 januari 2012 14:51

Jag kom nyss in från en kortpromenad, gud så skönt med frisk lugt . Men aj så ont de gjorde ! :/

 men går lättare att gå promenader när jag inte har en vagn att putta på, men är man i affärer ärde skönt att ha vagnen att kunna stödja sig på ! Konstigt de där.


 Skulle ju egentligen på gravidmassage idag, men var tvungen att avboka den p.g.a urinvägsinfektionen ! :(

 Men förhoppningsvis kommer jag kunna ta den snart iallafall. Bara jag får lite antibiotika. Var nere och köpte tranbärsjucie nu iallafall , så här ska de drickas ! ;)


Ska försöka mig på disken nu , sen spela lite rollercoaster !Håller även på och tvättar så får inte glömma bort den heller. Alltid lika roligt att tvätta, men som tur är så hade vi inte supermycket tvätt nu!


 Ps. Bebiskläderna i förra inlägget är nu mina, pappa skulle åka och köpa dom efter jobbet. :) Åhh sötaste kläderna i stan. Tack pappa.ds

Av maria - 19 januari 2012 13:04

Åh detta måste köpas till bebis !

 

den sötaste overallen jag någonsin sett, 199 kr på KappAhl

 

Och detta söta gråa settet, 129 kr på KappAhl !


Gosh så sött !

Av maria - 19 januari 2012 11:15

Jag vaknade nyss ! Så skönt. Har vaknat lite av och till hela morgonen , men nu så gick jag upp. Känner mig nästan som nym förutom all smärta jag har då ! Och solen skiner och de ser ut att bli en bra dag !

 Jag bokade in en gravidmassage idag, igår förmiddag, men eftersom de visade sig att jag antagligen hade urinvägsinfektion så tyckte mamma att jag skulle ringa dom och kolla om de var sån bra idé att bli masserad.

 Så ringde dom precis, och dom skulle ringa upp mig ! Får väl se vad dom säger. Men antagligen så kommer de nog inte bli nå gravidmassage för min del idag ! :/

 Men nu ska jag käka frukost så ses vi senasre ;d    PUSS

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards