maariiasvensson

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av maria - 22 januari 2012 22:12

I fredags lämnade vi av Ellie hos sin farmor. Ellie hade ju inte träffat sin farmor på jättelänge :/ Men nu var hon där ända till idag iallafall , och på onsdag ska hon dit igen :)


 Så på lördagen gick jag upp 04.15 för att hoppa in i duschen och fixa lite innan vi åkte till Ullared med svärfar och Erics lillasyster Ida ! Kände att det kanske inte var någon jättetopp idé, men lika bra att åka dit och köpa de sista till bebisen innan de är för kort tid kvar eftersom jag inte kommer få mindre ont direkt, och jag kommer inte bli mindre heller för den delen under dom närmsta två månaderna.

 Så vi kom dit till prick kl 7 när dom öppnade, och vi far in och de var så lite folk så de var UNDERBART. På parkeringen när vi kom stod de kanske högst 20 bilar. UNDERBART !!!  Så vi fick med oss allt på listan och såklart liten till. Så vi var ju klara med de vi skulle ha rättså fort ! Blev lite vila och toabesök däremellan också såklart. Men så jäkla skönt att ha allt till bebis klart ! Nu är det bara att vänta in tiden !


Ska ta lite kort på en del va de vi köpte ska ni få se :)

  När vi kom ut ur Gekås så var de snö, en massa snö ! Så att åka till Göteborg tog en väldig tid, bland för att vi hamnade bakom en plogbil när vi väl kom ut på motorvägen, och sen så var de jättehalt och spårit och grejjit !

 Men när vi kom till Göteborg åkte vi och hälsade på Erics farmor och fikade lite, sen vidare till något annat stället där Micke skulle hämta nå grejjs, och sen började vi åka hem ! Kom hem runt 19.00 på kvällen och då var de bara att börja med maten och invänta Gladiatorerna.  Kan säga att vi sov rätt så länge imorse. Vi gick inte upp ur sängen förrens runt 12-12,30 någon gång.


 idag blev de att åka till garaget och kolla på en "kista" där Eric hade sina leksaker när han var liten, som vi tänkte att vi skulle ha i barnens rum sen för att få plats med allt. Men de blev till att laga mitt avgasarör också , då de gått sönder rätt rejält. De hängde ner och släpade i marken när Eric körde in bilen i garaget :S  Men  eftersom min pojk är väldigt duktig på sånt, så fixade han de lätt som en plätt ! UNDERBART !

   Så efter de så var de bara att bege sig hem igen , och göra klart i barnens rum innan ellie kom hem då de var grejjer överallt. Och de blev väldigt bra faktiskt .

 Ska ta kort på de imorgon också så ska ni få se :)


 Nu ligger Eric och sover i soffan och jag ligger i sängen, så får väl ta och väcka honom så han kan lägga sig brevid mig istället !

 Sov så gott, så kommer de bli fler inlägg imorgon ! :) PUSS

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards