maariiasvensson

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av maria - 8 januari 2012 18:51

Ikväll blir det hasselbackspotatis och Majas fredagskothär letter med en god sallad och vitlöksbröd.

 Yes, som ni ser så blir de lyxmat ikväll. Tänkte även göra er tjänsten att lägga ut recepten ;

   

Hoppas inte texten blir för liten nu bara ! ;d


Imorse upptäckte vi att tv:n gått sönder, den funkade alldeles utmärkt igår natt, och sen helt plötsligt när jag skulle sätta på tv:n imorse så startade den, stängde av sig, och höll på sådär. Sen började de brusa och bilden började fladdra :/

 Så imorgon blir det artt ringa Media Markt.

Som tur är så har vi ju tv:n som jag fick när jag fyllde år av mina päron, så den får vi flytta ut till vardagsrummet nu. Vi som ska kolla på Bones ikväll, de är såååå tippat. Här har man väntat och väntat på säsong 7 , och samma dag som de är så ska tv:n kollapsa ! Inte så kul ;P


 På eftermiddagen idag åkte vi ut till Torp, jag behövde en ny hårtork som jag tänkt köpa länge, men som jag aldrig gjort, och Eric skulle till BILTEMA och köpa lite bilsaker som jag inte förstår mig på , och lite färg till en hylla som vi ska ha i sovrummet som just nu är träfärgad, men som vi vill ha svart. Och även våran bautaklocka som vi hade en förut i vardagsrummet innan Eric målade om . Så de blev lite smått och gott, sen in på torp och kolla en snabbis och då köpte vi lite mat och stearinljus och lite smått och gott. Och nu är vi hemma igen och väntar på mat och Bones !:)


Ska väl även lägga Ellie snart då klockan börjar bli mycket, hon brukar sova vid det här laget, men hon har varit pigg som en mört då hon tog en sen middagslur !


Imorgon börjar Eric jobbet och de kommer bli tomt,  är så skönt när han är hemma och hjälper mig, speciellt dom dagarna (som de oftast är ) som är riktigt jävliga. Så skönt att det inte är så lång tid kvar nu tills bebis kommer !


 Men nu börjar Ellie bli pipig så nu ska vi lägga henne. Men ha en trevlig söndag ! PUSS

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards