maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

ultraljud mm

Av maria - 27 januari 2012 19:47

Åh så mysigt det var " Att få se bebis igen, men man kan ju säga att det börjar bli trångt för den lilla / lille. Fick inga superbilder heller med hem då de inte gick att få så bra då bebis låg med händerna för ansiktet, och i profil blev det bara suddigt. Men de spelar ingen roll. Vi fick ju se bebis så då är de ju bra ;)

 Allting såg så bra ut och nu väger bebis cirka 2100g +/- 10%. Dom kan ju inte räkna ut exakt, men de var precis i mitten på kurvan så kunde ju inte bli bättre.  Vi kunde få reda på könet, men de ville vi inte. Vi sa till dirket när vi kom in att vi inte ville veta. Men man var ju lite nyfiken , så man kollade ju lite ändå :P fast hon var inte mycket i dom regionerna , och hon sa till när hon var där , när hon skulle mäta och kolla ryggraden. Och man kollade ju lite, men man hann nästan inte. :P de gick så fort..

 Var faktiskt lite jobbigt eller vad man ska säga, att man kunde få veta de då. Men att man inte ville, fast ändå så vill man, om ni förstår :P

Men vi tog iallafall inte reda på könet, utan vi kollade på allt annat.


 Efter ultraljudet åkte vi raka vägen hem, och sen dess har vi ätit och kollat på gamla bilder på datorn med en film i bakgrunden. Håller på och väntar på att Greys Anatomy säsong 6 ska bli klar, och sen ska jag lägga mig i sängen. Jag är helt slut, och jag har väldigt väldigt ont!


 Imorgon blir de sovmorgon , så får vi se om vi bara kommer ligga i sängen hela dagen eller om vi hittar på något !

Förutom att vi har tvättid imorgon ! :/ Segt !!!

Men men, trevlig fredag på er :) PUSs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards