maariiasvensson

Alla inlägg under januari 2011

Av maria - 3 januari 2011 16:00

Redan måndag och Eric hade sin första dag på jobbet nu på mer än en vecka ;) haha , måste ha känts konstigt :P Jag och Ellie låg kvar i sängen väääldigt läänge idag , men vi båda var helt slut. Jag gick upp runt tolv och då sov hon fortfarande hon hade ju fått mat såklart tidigare under förmiddagen , men vi somnade om rätt fort efter de både hon och jag ! Så idag har jag tränat och har snart tvättat klart, är bara städningen kvar nu som jag tänkte börja med ! Måste till affären och köpa välling också !

 Någon som har tips på middagsmat idag ? Vi har det mesta hemma så alla tips är välkommna ! :)

 Ig¨r blev det en riktigt mysig dag , vi gjorde inte så mkt utan vi hade bara en myssöndag !


 Imorgon ska Ellie få sin spruta, jag som har blivit så känslig för blod efter förlossningen, vi får helt enkelt se hur detta kommer gå. Efter sprutan ska jag ner på stan och lämna tillbaka en klänning som jag egentligen hade köpt för att ha på nyår, men de blev de icke ! Ångrar den skarpt så lika bra att lämna tillbaka den ! Enklast så . Har även lagt upp lite saker på tradera förra veckan, bla ett på marble från nelly i strl 39, mina auktioner kan ni titta på här:

http://tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1940533&listtype=Auction


Ha en trevlig dag ! :P Puss

Av maria - 2 januari 2011 16:34

Nu ska vi gå på promenad, eller promenad och promenad, vi sak ner till affären :P haha

 Idag sov jag fram till 13.00 , vaknade ju några gånger och gav Ellie mat och gave henne nappen och sånt, men hon sov också ! Sköönt ! Jag var trött kan man juh säga .

 Så idag har det inte hänt mkt, ätit varma mackor och sen blir det tacos och imorgon börjar vi med våra nyårslöften och bilder från nyår inkommer ! Mer om det får ni höra om senare :)

ps. jag msåte duscha.ds

Av maria - 1 januari 2011 15:39

Min älskade Ellie är hemma, men hon sover så gött så hon får  sova ett tag till . Men vill bara mysa med na! Min lilla gulleplutt <3

 

Av maria - 1 januari 2011 14:34

nu har jag städat och diskat och ätit , halvt ! och nu ska Eric gå med doktorn ner till stan, haha stackarn ! Men en promenad gör nog honom gött och jag kan kolla på vilket program jag vill , vilket är NICE ;) haha ! Men först ska jag väl städa klart , eller klart och klartt, jag orkar egentligen inte röra mig ur fläcken , så egentligen kanske man bara ska lägga sig i sängen och kolla lite på tv3play !

 Och snart kommer Ellie hem, jag ringde och kollade hur det hade gått, och det hade gått jättebra ! Sköönt att höra. ! Men ne, nu blir det sängen igen, så mysigt ! puss

Av maria - 1 januari 2011 13:11

Nu vill jag ha hem våran Ellie <3

Av maria - 1 januari 2011 10:17

Och jag är trött ! Och alla är döda, förutom doktorn ! OCh jag skämdes efter mitt inlägg igår, så jag ber så hemskt mycket om ursäkt, de var inte så alls jag menade om dig ! Men de var helt enkelt att dom blev superoroliga och gick ut och letade  efter honom och fick inte tag på honom och inte någonting ! Så därför blev dom lite snea ! Nu är det förklarat och hoppas allt är lugnt !

Av maria - 1 januari 2011 01:33

Sorry Jonas ! Nu är det borta , dom var bara oroliga !

 Menmen, det nya året inleddes fint och roliga med champange och grejjer ! Och en cigg såklart ! De är nice ibland, och helt otroligt vad jag stavar bra för att vara rättså full ! , men som ni vet så är man som ärligast när man är full ! Alexandra, grannen gick och la sig efter tolvslaget , Auroravinet som hon drack är juh för gott " haha, är bara att kolla hur full jag blev på juldagen ! haha hon däcka haha, men det skulle jag också ha gjort haha ;p


 Men hursomhaver så har kvällen varit bra och alkoholen är nästan slut, har en liter vin kvar men de vill jag inte ha ;P haha

och nu fick jag nyss ett baseballträ mellan bena, haha  ne sorry , fick det i armbågen. haha ! min humor justnu är BAJS ! :p haha men rolig i mina öron ;P


 Nu äre ju så att JAG UNDRAR HUR DET GICK FÖR MIN KÄRASTE MAMMA I MILANO PÅ LINEDANCETÄVLINGEN '?! SOOO TEEEEELLL MEEE .

 Love you  my friends and my familiy <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards